Ellenőrizzük az irodahelyiségek bérléséhez és használatához szükséges működési költségeket, megvizsgáljuk, hogy azokat miként számították ki, és hogyan kerültek továbbszámlázásra.
Az alábbiakat ellenőrizzük, hogy kiderüljön, helyesen állapították-e meg az üzemeltetési díjat:
- a közüzemi szolgáltatókkal kötött szerződéseket
- ingatlan adóbevallásokat
- települési hulladékelhelyezéséről a nyilatkozatokat
- az éves használati díjról szóló döntéseket
- a tulajdonosi igazolásokat a vagyonbiztosításra és a polgári felelősségbiztosításra vonatkozólag
- biztosítási kötvényeket
- rendeléseket
- költségszámlákat
- rendszeres szolgáltatási megállapodásokat.
Legfrissebb hírek
2024.07.03.
Várhatóan több százezer négyzetméternyi irodaterület szabadul fel Budapesten, mert az állami szervezetek átköltöznek más irodákba. Ez a változás kiváló lehetőséget ad a tulajdonosoknak, hogy felújítva [...]
2024.05.12.
Tagadhatatlan, hogy nehéz időket él az irodapiac, a bérlők és a bérbeadók is kivárnak, amíg kiderül, hogy mekkora és milyen típusú munkaterületekre lesz igény a [...]
2024.04.08.
Eddigi helyéről a Dunához közeli Millennium Towerbe költözött a Wizz Air. A légitársaság ebben az irodaházban alakította ki új központi irodáját. A tranzakció kivételes a […]