
Kalaus Valter
Ügyvezető partner
Így ügyfeleink biztosak lehetnek abban, hogy csakis az ő érdekeiért állunk ki a bérbeadóval, az ingatlanügynökökkel, vagy a fejlesztőkkel való bérleti tárgyalások során. Tevékenységünk a mikró vállalatoktól a nagyvállalatig minden cégméretet lefed. Minden esetben az ügyfél igényeit meghallgatva a vállalkozás működését vizsgáljuk meg, majd ennek megfelelően keressük meg a legmegfelelőbb bérleményt, gazdasági és stratégiai szempontok alapján. A projekt méretétől függetlenül, szakértelmünkkel támogatjuk ügyfeleinket az irodahelyiség megszerzésétől a beköltözésig, és segítünk az üzemeltetéssel kapcsolatos költségek karbantartásával is.
Szolgáltatások
Tranzakciómenedzsment
- Lokáció stratégia: az előkészítő munka során elemezzük az adott vállalat jelenlegi helyzetét, működését, jövőbeni terveit és céljait, és a minőségre és hatékonyságra fokuszált ajánlatot készítünk.
- Feltárjuk Ön előtt a rejtett kockázatokat, hogy megalapozott döntéseket hozhasson. Megkeressük az igényeinek megfelelő optimális irodát, és letárgyaljuk a lehető legjobb bérleti és kereskedelmi feltételeket. A csapatfelügyelet és a koordináció (ügyvéd, építész, műszaki projektmenedzser) mindvégig biztosított.
Munkahelyi környezetoptimalizálás
- Elemezzük a cég jelenlegi elhelyezését, létszámát, szervezeti kultúráját, és a cég jövőbeni terveinek és vállalati céljainak ismeretében javaslatokat teszünk a bérelt terület optimalizálására, funkcióváltásokra és áttervezésre. Bevált mérési és kutatási technikákat használva reális képet adunk arról, hogy a jelenlegi munkahelyi környezet mennyire támogatja a funkcionalitást, a produktivitást, az elkötelezettséget, valamint a külső és belső kommunikációt.
Projektmenedzsment
- Biztosítjuk, hogy időben elkészüljenek a minőségi kivitelezési munkálatok, és szükség esetén ellenőrizzük a projektköltségeket.
- Szükség esetén dizájn és belsőépítészeti támogatást nyújtunk.
Ingatlanjogi tanácsadás
- A bérleti szerződés és a mellékletek feltételeinek tárgyalása a bérbeadóval, valamint teljeskörű dokumentációs felügyelet.
Üzemeltetési költségvizsgálat
- Ellenőrizzük az irodahelységek bérléséhez és használatához szükséges működési költségeket, és megvizsgáljuk, hogy miként számították ki azokat.
Új irodát bérelne vagy újra tárgyalná szerződését? Küldje el e-mailen igényét!
Legfrissebb hírek
2025.02.26.
Kalaus Valter, a NEWMARK VLK HUNGARY managing partnere szerint kifejezetten izgalmas hónapokat élünk a hazai ingatlanpiacon: csökken a home office jelentősége, miközben szinte alig dolgozik [...]
2024.07.03.
Várhatóan több százezer négyzetméternyi irodaterület szabadul fel Budapesten, mert az állami szervezetek átköltöznek más irodákba. Ez a változás kiváló lehetőséget ad a tulajdonosoknak, hogy felújítva [...]
2024.05.12.
Tagadhatatlan, hogy nehéz időket él az irodapiac a bérlők és a bérbeadók is kivárnak, amíg kiderül, hogy mekkora és milyen típusú munkaterületekre lesz igény a [...]